Kaki - Kaki Blog !

Wednesday 12 October 2011

saya bahagia lihat awak bahagia :)

yesss ! MAYBE betul .
saya bahagia lihat awak bahagia :(

first of all . 
untung lah awak dah dapat GF baru :D
credit too my BFF :: MZ .
hope awak kekal dengan dia oke ?



maybe benda nie tak pasti betul atau tidak .
tapi saya yakin betul .


act . patut lahh 
sejak akhir - akhir nie awak lain sangat dengan saya .
mesej pon tak !
call pon tak !
IM kat FB pon tak !
Webcam dekat Skype pon tak !

sepatut nya dari awal lagi awak dah bagitau 
pasal nie .
tapi kenapa awak DIAMKAN diri ? :(
saya lebih kecewa tahu nie semua sendiri
dari tahu dari MULUT awak .
tak salahkan awak bagitau saya yang awak dah ada 
MAKWE ! :(
cakap KAWAN tapi sebaliknya :(
saya pon nak cakap jugak 
yang saya pon ALREADY TAKEN 


jadi betul lahh uhh ! 
AWAK DAH BERPUNYA !

papepon .
saya akan doakan kebahagian awak :(

awak kan pernah cakap dekat saya 
yang awak tak kan layan mana - mana perempuan 
kalau lah satu hari nanti 
awak sudah berpunya .
walaupun awak dengan perempuan lain 
hanyalah sebatas KAWAN !
so .
mulai sekarang .
kita pon dah tak kan berhubung jugak lahh kan :)

papepon . 
saya HAPPY sangat walaupun sempat kenal dengan awak 
walaupon SEKEJAP ! 
btw . tengs sebab sudi kawan dan hadir dalam hidup saya
walaupon

HANYA SEBENTAR ! :(





                                                                                                                 
Tengs sebab baca ! suka ? Like jer :)

No comments: