Kaki - Kaki Blog !

Monday 3 October 2011

jual mahal sebab tak nak kecewa :(

selamat hari isnin :) heee ** cam siot jer ayat :D 
hahahahaha . lantak ar . ade ak kesah ?? 
btw . bosan lah . tak tau nak buad ape hari nie .
nak ajak member kuar pon ade yang buzy . kerja lah ape .
xpe lah . duduk kat rumah jer lha ika oii .
jadi budak baik sekali sekala . hahahahahha .

ohhh oke . entry kali nieh jiwang sikit :)
hahahahaha
jiwang jiwang tapi gelak .
bengong ! hahahahaha .

SINGLE ! SINGLE ! 
dah dekat 9 bulan dah aku single :(
tak caya ? lantak ko ar :P

jual mahal ? bukan lha gila .
aku bukan jual mahal tapi aku takut nak terima seseorang dalam hidup ak .
why ?
sebab aku pernah kecewa dulu .
dan aku tak nak semua uhh terjadi balik kat aku .
seyes aku cakap .
sedih gila weii :'(
orang gila jer yang tak rasa sedih 
bila di permainkan :(

jujur ar aku cakap yang aku tak pernah SINGLE
lama macam nie .
dulu pon kalau clash .
paling lama SINGLE pon xde pon smpai SEBULAN .
lepas uhh comfirm dah ada pengganti .
tapi sekarang ? ntah lah .
maybe dulu still budak - budak lagi .
tak seyes sangat tyme couple .
yang tau hanya nak ada pakwe jer .
tapi sekarang ?? :(

oke ! aku tak sedih lah weii :D
betul .  :)
jeles tengok orang lain couple ?
memang tak lah kan :)
** ego tinggi **


tapi an , aku ada sayang sorang budak nieh . 
hahahahaha . mention nama ?
hey . tak perlu lah kot . :D
tapi sekarang aku kawan jer dgn dia .
tak lebih tak kurang .
tapi kalau aku kehilangan dia lah kan .
seyes aku akan sedih gila babi . :(

aku tak harap pon yang aku akan ada BF .
kenapa ? 
sebab aku dah selesa dengan status aku sekarang nie :)
aku ada kawan yang selalu dengan aku :)
so . aku yakin kawan aku pon tentu sayang ak .
so ?
tak perlu lah kot nak ada BF bagai tuk sayang aku :)

tapi kan yang penting . 
nanti aku cukup 25 nieh comfirm aku nak KAHWIN .
hahahahahha . :D 
too jer ,.
sekarang nie aku nak kejar cita - cita aku dulu .


Tengs sebab baca ! suka ? Like jer :)

No comments: