Kaki - Kaki Blog !

Friday 21 October 2011

perlu ke membebel ? =.=


Ya Allah ! dah dah . STOPPPPPP  ! Please lahh . dah lah membebel :'( sumpah tak tahan dengar :( ape seyh . hal kecik pon nak kena perbesarkan  ! serious aku cakap . aku tak suka orang MEMBEBEL , MARAH lagi lah :( bayangkan . sampai nak menitis air mata aku sebab TAHAN TELINGA dengar orang membebel :( YA ALLAH ! aku rela tak online sebulan lah dari kena dengar orang membebel :(  aku tak kesah kalau nak MARAH ke ape . cuma PLEASE lahh . jangan MEMBEBEL depan aku :'( 



korang nak tau tak sapa yang MEMBEBEL uhh ?
tak lain tak bukan MAK aku lahh :(

aku heran lah . 
aku online 24 JAM dia tak marah plak 
tapi pasal benda kecik jer .
haishhh .
bukan main lagi TERTEKAN nya :(
mengalahkan orang nak ambik FINAL EXAM :(



MAK aku membebel bukan apa , 
sebab stress tiket takde ! 
dah lah tiket aku tak beli lagi . 
lepas uhh tiket kakak aku nak balik Melaka nanti 
pon dah habis jugak :(
lepas uhh dia marah plak AYAH aku :(
YA ALLAH !
MAK . jangan lahh marah - marah :(
COOL OK ??? :)
benda boleh settle kan :)


lagipun dah TEMPAH kan tiket .
cuma NAK TAK NAK 
kena naik bas dekat STESEN BAS KB jer :(
JAUH TAK JAUH pon terpaksa lahh :(

yang kakak aku plak sama lahh .
tiket 12hb jer habis .
13hb kan ada :)
adoii . 
so ? ape nak risau - risau ?? :)
kiteorang adik beradik boleh selamat 
sampai kat MELAKA uhh :)
so , jangan risau oke ?



mak dah lah MARAH MARAH :(
PLEASE  ????  :'(  



                           



Tengs sebab baca ! suka ? Like jer :)

No comments: