Kaki - Kaki Blog !

Friday 26 August 2011

terima kaseh =,=

hahahahahhaha . selamat malam korang ? 
jam sekarang menunjuk kan kul 3. 15 AM . 
agak - agak  lha kan . ade lagi tak yang belum tido ?
mesti lha ade kan .  heee .

hey , aku tak boleh nak tido lha .
tak tau kenapa .
dah naik fed up dah aku asyik duk mengadap
 " MUKA BUKU " uhh .
sebab uhh aku ambik keputusan tuk offline n update blog aku . heee

" TERIMA KASIH " hahahahaha .
bukan main lagi an tajuk posting aku kali nie an ? hee .

bukan ape lha . aku nak ucap tengs sangat - sangat kat sape - sape yang 
sudi kawan nan aku selama nie . 
aku hargai semua uhh . 
kebanyak kan nye rakan - rakan aku kat fb lha ,
tengs a lot wehhh . :D

tadi an . tergerak hati aku nak semak 
list " FRIEND REQUEST " aku kat " MUKA BUKU " .

dan ini lha hasil nya . :))

FIRST ACCOUNT "


SECOND ACCOUNT "



hahahahaahhaha . bukan nak tunjuk glamor ke ape .
aku bukan saje tak nak app lha .
aku takut sejak ade budak yang ambek gambar aku 
dan buka account lain . cam kimak lha .

dan aku ingat lagi abang angkat aku cakap .

" Adik , lain kali kalau orang add jangan 
cepat nak approve "

so ? sejak hari too aku jarang dah nak app orang .
kalau app pon tengok org .
kalau yang rasa mencurigakan memang tak lha aku nak approve . :)

yang penting . i appreciate dat .
tengs sangat - sangat .
sorry sangat - sangat kalau tak dapat approve uhh . :)

n , yang nie lak senarai manusia - manusia yang rajin m' POKE aku
hahahahahahahahaha.

FIRST ACCOUNT " 


SECOND ACCOUNT "



 hahahahahahahahahahah . 
letih lha main mende alah nie . 
sebab uhh aku jarang poke balik .
kalau member yang rapat nan aku .
maybe aku " POKE " dia balik . heee ...


papepon . 
" TERIMA KASIH " 
" TERIMA KASIH "
" TERIMA KASIH " 
" TERIMA KASIH " 
" TERIMA KASIH " 

dan 

" TERIMA KASIH " 

jasa anda tak kan saya lupa <3




Tengs sebab baca ! suka ? Like jer :)

No comments: