Kaki - Kaki Blog !

Wednesday 24 August 2011

seronok =,=

hey korang . 
lama aku tak update blog aku an ?
heeee . :) 
btw . tak de pape yang nak di kongsi lha . 
too pasal lha aku tak update blog aku

lagipun line WiFi kat kolej aku dah kena block lha .
memang susah lha aku nak online ke ape .
cam siot jer .
dah lha kolej pon  macam **** 
nie tambah lak nan WiFi pon tak de . 
urmmmm . memang **** lha . 

tapi untung lha . 
nasib baik member bilik aku ade broadband . 
boleh lha nak online 2 minit . 
cehhhh . 2 minit lha sangat , 
HAHAHA
tapi aku harap korang still follow blog aku . ;) heee

korang tentu dah tau an lokasi aku sekarang ?
HAHAHHA

see . korang pon dah tau . 
tak syok meyhh . baru nak main teka - teka . 
** gedik !! HAHA

aku kat " RUMAH " lha .
rumah mana ? 
bukan 2002 auwww . heee
rumah aku kat " KELANTAN " meyh . :)
baru jer sampai pagi tadi .

bukan main awal lagi bertolok . 
tengok2 sampai lewat gak . 
cam **** jer bas uhh .
lembap cam ***** . 
ohhh . oke ! HAHAHA
dah2 lha mengutuk ! HAHAHA

and tengs kat member aku sebab letih - letih ambek aku kat stesen bas .
cian ko an ? HAHAHA
sory lha weii . aku tau aku dah susah kan ko 
tapi aku tau . ko ikhlas an ambek aku tadi ?
HAHAHHA .
** perasaan lak aku ! :D

ape yang penting . 
happy sangat dapat jumpa nan family aku tadi .
cuma " AYAH " aku nan kakak aku " EMY " jer yang belom .
tapi tak pe .
yang penting . hari khamis nie boleh jumpa an ? heee 

tahun ni aku tak tau aku rasa cam berkobar - kobar jer nak raya .
padahal banyak kenangan pahit sepanjang 
" BULAN RAMADAN " nie .
tapi aku redha , maybe too ujian buad aku . :)

hey korang , baju raya tahun ni warna ape hah ?
jangan cakap ade lagi yang belom beli baju raya .
ape lah korang nie ? tak semangat ek nak raya ??  :)

baju raya aku tahun  nie banyak auww berbanding raya yang sebelum nie .
4 pasang ! heee .

tema bagi family aku tahun ini . 
warna " PURPLE " auwww . heeee 

cantik kan ? HAHAHA . 
warna lain lak . 
merah , hitam , pink . heee .

ade tak warna yang sama nan baju raya korang ? 

and hampir kesemua baju raya aku dah nak siap dah . 
 wahhhh . beshhhh ! <3 

and then . tak lupa gak auww .
bagi sape - sape lha yang kenal aku .
jemput lha datang raya rumah aku .
aku buad " OPEN HOUSE " raya pertama uhhh .

tapi maybe ramai yang tak datang an ?
yer lha . first raya an .
mesti korang buzy nan family korang ,
tak kesah . aku tak paksa pon .
sape nak datang uhh . datang lha .
tapi jangan lupa . " TEXT oR CALL " 
aku dulu auwww .
jangan selamba badak jer datang cam uhh .  
HAHHAHA .

jangan lupa sedia kan duit raya tuk aku sekali . HAHA

yang mana datang lewat uhh . 
jangan salah kan aku lak kalau makanan dah abes 
sape suruh datang lewat . 
kalau boleh .
lepas sembahyang raya uhh datang terus rumah aku .
cehhhhh ! ** over lha plak . HAHAHA






Tengs sebab baca ! suka ? Like jer :)

No comments: