Kaki - Kaki Blog !

Thursday 1 September 2011

Single . No relationship . No problem ')

hey2 . btw . Selamat Hari Raya korang .
macam mane dengan korang punya raya ? 
ade baik ? HAHAHA .
tentu besh kan ?
yer lha . mane tak besh nye .
boleh celebrate dengan family .
dan yang mane ade GF / BF uhh .
untung lha .dapat snap pic dengan kekasih hati .
raya sama - sama 
warna baju sama - sama .
yang penting semua sama - sama :)
untung lhaa !
untung lhaa !
untung lha !
** sakit hati  >,< 

ohhh . oke .nvm . lupakan . !
yang penting .
tentu dah banyak an duit raya yang korang dapat ? 
untung lha korang . 
muka cute . comel . kecik . 
umur 25 pon orang still bagi duit raya lagi . 
HAHAHA .
** lebih - lebih dah uhh :)

tak cam aku . nak duit raya kena paksa 
mak sedara , pak sedara . sepupu sepapat 
dulu baru dapat . HAHAHA .

** tak de lah sampai macam uhh sekali .
gurau jer . heee >,<

btw . tengs lah pade member aku yang datang 
rumah aku masa first raya uhh .
jasa korang amat aku hargai . :) 
loveyoufriend <3
yang mana tak dapat pergi uhh .
tengs lah jugak ...
aku terasa sangat - sangat dengan korang ! oke . bye .

yang penting . raya tahun ni . 
aku just raya nan family aku jerpp .
dan dengan kawan - kawan aku .
tak cam tahun lepas . 
dapat jugak merasa raya nan kekasih .
tapi too dulu . 
** sedihhhhh ! :(



bila lah saat too nak tiba .
dapat pakai baju sama .
jalan sama - sama .
makan kuih raya sama - sama .
snap pic sama - sama .
waaaaaaa ! :'(
 mishh dat moment .

yang penting .
buad pertama kali nye .
aku single untuk tempoh yang agak lama .
aku tak pernah pon lama menyingle kan diri aku sampai sekarang nie .
btw . syokk jugak an ?
hidup pon bebas jer .
tak payah kena kongkong nan sapa - sapa . 
nak keluar pon tak payah susah - susah .
nak tipu lah ape .
cakap nak pegi umah kawan lah ape .
padahal jumpa jantan lain.
HAHAHHA .

** gurau jer .  aku tak lah sejahil tuh .

tapi an . hidup di kongkong too sebenar nye besh .
aku suka kalau BF aku kongkong aku .
tapi bertempat lah .
tak kan lah aku nak hang out nan kawan perempuan pon dy tak bagi .
yang too lebih - lebih dah uhh .
bagi aku . kalau laki uhh kongkong aku ,
makna nya dia sayang aku . cehhhh . 
gedik . HAHHAHA .
** lantak aku lah . ade aku kesah ?

urmmm ..
awak . bila awak nak muncul dalam hidup saia ?
saia akan tunggu saat too .
saia harap awak lah orang yang akan membahagiakan saia 
saia yakin too :D






Tengs sebab baca ! suka ? Like jer :)

No comments: