Kaki - Kaki Blog !

Thursday 21 July 2011

Kawan Sampai Syurga ! :D

tanggal 20 / 7 / 2011 adalah saat yang terindah dalam hidup ak 
why ? ?
of course lahh weyh ... 
hari too , aku dapat jumpa nan member - member ak tyme skolah dulu !
rindu giler seyh kat dieorg ! ~ :'(


My sayanx ::  Aku , Yank , Adda , Anna , Ayu , 
Syima , Eyqah , Syami , n Fieyza ( tukang ambek pic ) :D




ak happy sangat sebab kiteorg tetap cam adik bradik cam dulu !
t'tiba lak aku teringat tyme skola dulu ! :(

** g kantin sama -sama 
** mengumpat sama - sama 
** buat kerja sekolah sekali ..

( really mish dat moment ) :(

tapi seyes aku cakap . terubat rindu ak dapat jumpa korang semalam
yang penting ! 
perangai korang tetap cam dulu !
gila - gila ! HAHAHA
syok meyhhh !! HAHAHA





yang penting ** mengumpat ** itu penting !
HAHAHA
memang tak boleh bla lahh mulut korang bila mengumpat ! :D

hey kawan ! 
tengs lahh sebab dah hadir dalam hidup ak .
ak harap sangat persahabatan kita akan kekal sampai bila - bila .
" Sep Kito Jange Pecoh " HAHA . 
yeahhhhh ! :DD





also tengs too " ANIS  " 
hey sayanx ! tengs sebab bagi aku Domo ! :D
rugi ko tak de ! kalau ko ade lagi gempak .
act . mish u damn muckh . heee :D

Tengs sebab baca ! suka ? Like jer :)

No comments: