Kaki - Kaki Blog !

Sunday 17 July 2011

chenta hati ??

hey sayanx . ( mood : happy ) heee
akhirnya aku dah sampai rumah . yuhuuuu !
best giler kot dapat balik rumah . 
mana tak nye . dah lame kot tak balik .
rindu giler kat family aku ,
tapi oke lah dah terubat dah skunk . heeeeee :D
kalau lah jarak melaka dengan kelantan too dekat .
memang setiap minggu kot aku balik . (:

so , moral of d' story (:
** sape - sape yang study kat kelantan too sepatut nya
 bersyukur
tak perlu kot nak belajar jauh - jauh  .. 
kalau niat too tak nak belajar tapi nak main - main 
baik tak payah belajar , kawen terus
cehhhhhh ** ayat ! HAHA

***********************************
yang penting skunk nie , aku tak sabar nak jumpa nan 
My Bestie , My sayanx , My BFF . Za (:


ko tau tak yang aku dah gemuk dah skunk nie 
compem ko t'kejut tgk aku . heeee
za , ko tak cuti ke ? nak hang out nan ko . :(
kalau tak jumpa skunk .
nanti nak dekat raya nie lah plak aku dapat jumpa ko . :'(

**************************************
 then , aku tak sabar nak dapat My DOMO . heee 



tengs too Anyss ! ( kiri )
nis , tenkiu sayanx . ko baik sangat nan aku . 
n ko lah yang selalu contact aku skunk .
tanya kabar ak . :(
**terharu !
dah lah aku tak dapat jumpa ko . 
tyme aku balik nie lah ko nak ade 
program disiplin lar ape lah
semak jer . :( ** marah a.k.a kecewa 
tapi tak pe . tgk lah . kalau aku sempat aku singgah lah poli kejap .
tapi aku tak janji auuww ? (:
ko belajar kat sane leklok tau ?
jangan main - main . sama lah dengan aku . :D
** mish u damn muckh dear 

*********************************
n too my " Scandal " ! HAHA


amacam bro cuti midsem anda ? HAHA 
best tak ? comfirm lah best an ? :)
dah masing - masing beria - ria sangat nak balik .
sebulan nak cuti pon dah packing barang ! 
** betul ke ??? HAHA

tapi seyes aku cakap , rindu giler kat korang :D
too Ziela , cam ner perasaan t'tinggal bas ? HAHA
syok meyh .. ** gurau jer nok !

nie semua gara - gara Ombak lah nie .
dandan cam mak datin .
Ziela , ombak ade cakap yang ko majuk nan dy .
tyme lam train ko tak cakap lansong nan dy . 
betul ke weii ? HAHA
padan muka ombak . 
sape suruh buad hal . 
so ? terpaksa lah ko pujuk si ziela nie .
Gud Luck ek Apple ? HAHAHA (:

************************************
chenta hati ? 
hey korang . jangan fikir bukan - bukan .
chenta hati ak hanya family n kawan - kawan ak jerp
 yang special tak de lg oke ?? 

so ????????
tak de so , so lahh !
memang " TAK DE " oke   !




Tengs sebab baca ! suka ? Like jer :)

No comments: