Kaki - Kaki Blog !

Saturday 16 July 2011

Blog Baru !

Assalamualaikum Warahmatullahiwabarokatuh ! heeee ( sivik bebenor )
hey korang .. nie blog aku yang baru auwww .
blog yang lama too dah tak boleh nak guna suda ..:(
virus banyak giler kot . sayang seyhh  :'(

tapi tak pe lahh . nak buad macam mane an ? (:
yang penting ade blog baru ... heeee .
act . blog aku yang nie aku belom letak pape lagi lg ..
so , agak kebusanan lah sikit berbanding blog aku yang dulu .
tapi tak pe . skunk kan lokasi aku kat rumah .
so aku boleh edit blog aku secukup rasa dengan
berbekalkan line yang laju nie berbanding line kat kolej
aku yang lambat cam siput line nye !
 ( perrghh  ! ayat cannot go lansong  ) 


hey korang .. btw . rindu lahh kat korang ..
credit too --- >  ( pembaca setia blog aku )
lama giler kot aku dah tak update blog aku ..
dan semesti nye , banyak kenangan manis n pahit aku lalui setakat nie .
tapi yang pasti , aku nak bagitau yang aku happy skunk dengan hidup aku .
aku ada keluarga dan kawan - kawan aku yang selalu support aku dari belakang .
yang pasti , aku akan tetap sayang korang
sampai bila - bila .
tanpa korang , hidup aku tak kan seindah kini ..
( cehhhh , ayat )  HAHAHA

btw , jangan lupa auwww follow blog aku yang baru nie . !
tenkiu ! mmmuaaahhh <3 <3
Tengs sebab baca ! suka ? Like jer :)

No comments: