Kaki - Kaki Blog !

Friday 23 December 2011

iklan SEKEJAP ♥

alahai , lama gila dahh aku tak UPDATE blog aku !
tentu korang rindu kan nak baca entry aku ?
hewhew =..=' 
# perasan ! 

bukan apa lahh . 
ketiadaan WIFI yang membuatkan 
aku tak boleh nak
 UPDATE blog aku niehh :)
nak ONLINE FACEBOOK pon susah .
ni kan plak nak UPDATE blog :)
tapi takpe lahh . 
lagipun tak tahu jugak nak UPDATE pasal apa ! 

hah . korang . 
tentu tengah dengar lagu yang berkumandang 
dalam BLOG aku niehh kan ?
sadisss kann ???? :'(
tak perlu kot nak bagitahu tajuk apa . 
tentu korang dah tahu kan ?
best kan ? 
lagu pon dah sedihhh dahh . 
niehh belom tengok cerita :(
sedihh bai ! 

korang dah tengok 
cerita OMBAK RINDU ke BELUM ? 


APA ???? 
BELOM ????
hahahahhaah . 
g tengok sekarang lahh gila ! 
rugi tau kalau tak tengok :)


# hensem lahh mu niehh AARON AZIZ wooiii !!

tapi yang PASTI sesedih cerita niehh ,
sedih lagi cerita 
LAGENDA BUDAK SETAN !
am i rite ? ye dokk ? :D


hahahahaha . 
pape pon ! cerita OMBAK RINDU niehh
membuatkan aku menangis teresak -esak 
dalam panggung ! hahahahha

apa ? apa ? 
alahai . sedangkan LAKI yang tengok 
pon nangis :) 
apatah lagi aku :) heee . 
yang pasti ! sokong lahh karya MELAYU :)

go AARON AZIZ !
Go ! Go ♥ 
# tetibe !

Tengs sebab baca ! suka ? Like jer :)

No comments: