Kaki - Kaki Blog !

Thursday 29 December 2011

HAPPY BIRTHDAY TO MY SUPERHERO ♥

Happy Birthday To You !
Happy Birthday To You !
Happy Birthday To " AYAH ' !
Happy Birthday To You :)
** MUAHH !  






Tepat jam 12 MALAM nie ,
bertarikh 30/12/2011 
genap lahh umur AYAH aku 53 TAHUN :)
SELAMAT ULANGTAHUN KELAHIRAN 
yang ke - 53 buat AYAH aku 
ENCIK MAHUSSAIN B. AHMAD 
dari ANAK KESAYANGAN MU !
NUR AFIQAH BT MAHUSSAIN :)

#nama diberi :) cehhh !
hewhew :D 


# ni lahh AYAH AKU  

hah , sapa yang sama TARIKH lahir 
dengan AYAH aku ? 
PUT UR HAND IN THE AIR !!

hahahahah :D
oke ! meh aku nak KAWIN dengan ko ? 
hahahah . :) 
yer lahh . dah sama tarikh dengan ayah aku kan ? :D
# act , takde kaitan pon !

oke . di kesempatan nie ! 
ika nak MINTAK MAAF dengan AYAH
 kalau selama ika LAHIR
nie , ika banyak buat ayah 
sakit hati dengan kelakuan ika :(
jujur lahh kan ? ika pernah kan buat ayah 
menangis ? OMG ! :'( 
#jahatnya aku :(

papepon ! ika kalau boleh tak nak buat 
ayah kecewa dengan ika :)
ika nak buktikan dekat ayah yang 
ika mampu buat ayah BANGGA dengan
ika KELAK :)
oleh sebab itu , ika harap 
sangat ika dapat KECAPI apa
yang ayah harapkan selama ni  :)
segala pesanan ayah
selama nie buat ika  

# jadi anak yang baik 
# belajar bersungguh - sungguh
# pandai jaga diri kalau jauh
dari keluarga
# jangan selalu sangat keluar malam
# jangan boros kalau kat MELAKA .
jimat - jimat lahh sikit :) 
# solat jangan tinggal 
# jangan pernah buat orang sakit 
hati dengan kita

# jangan lupa asal usul kita
# jangan pernah sombong dengan orang
# jangan jadi anak derhaka


oke ! oke :)
INSYALLAH ika akan
tunaikan apa yang AYAH nak uhh
 hewhew :) 

btw , tengs sebab BAHAGIAKAN ika 
selama nie . 
bagi MAKAN dan MINUM 
yang cukup untuk ika :)
TEMPAT BERTEDUH ,
KASIH SAYANG dan
SEGALA - GALANYA 
buat ika SELAMA NIE ! :D

TERIMA KASIH !
TERIMA KASIH !
dan 
TERIMA KASIH 
ILOVEYOU DAD !!! :D















Tengs sebab baca ! suka ? Like jer :)

No comments: