Kaki - Kaki Blog !

Monday 26 March 2012

penakut : (

PENAKUT ?

ye saya tahu yang saya takut ! 
 saya TAKUT nak cakap yang saya SUKA awak

ye saya TAKUT !
saya TAKUT nak bagitahu awak yang saya SAYANG awak

ye saya TAKUT 
saya TAKUT nak bagitahu yang saya RINDU awak 

ye saya TAKUT 
saya TAKUT nak bagitahu yang saya PERLUKAN awak

ye saya takut 
saya TAKUT nak bagitahu yang saya dah 
JATUH HATI DEKAT AWAK ! :(

saya takut nak cakap tuh semua sebab 
saya YAKIN 
yang perasaan awak sama sekali tak sama kan dengan 
apa yang saya rasa sekarang ? hurmm !! :(

saya tak tahu kenapa saya boleh suka dengan awak 
maybe lahh sebab awak KAKI BULI , 
CAKAP LEPAS , SUKA BUAT LAWAK ,
OTAK KUNING :'D

awak boleh buat orang di sekeliling awak
KETAWA sampai tak ingat dunia !
termasuk saya :'D
lagipun starting awak layan saya berbeza dengan orang lain .
first first borak dah AKU KAU ! 
ehh tak ! kau suka panggil aku MEK :'D

hurm ! serious lahh ! saya tak kesah kalau
awak bukan di takdirkan jadi MILIK saya :)
tapi sekurang kurangnya awak jadi KAWAN saya :)
macam sekarang :) 
itu je yang saya harapkan  :)


saya harap awak tak MOODY-II lagi ! :')


kalau saya ada buat salah ke hape , 
cakap lahh ! tak elok kan pendam ?
saya tak nak lahh sebab hal kecik kita jadi renggang ! 
awak pon tahu kan yang selama ni kita ok jeh ! 
kalau ada pape . share lahh ! :)
tak salah kan ? 


Capital H :')






Tengs sebab baca ! suka ? Like jer :)

No comments: