Kaki - Kaki Blog !

Saturday, 21 January 2012

❤ Lelaki Kasanova ? Mintak Jauh Lahh ❤ ) :

hai hai . selamat petang semua :)
dah lama dah aku tak update blog .
rinduuuu :'(
* tak payah nak gedik sangat lah kan ? *

tak perlu nak madah panjang - panjang ,
entry aku kali nie aku nak habaq mai pasal
golongan lelaki yang konon nya 
KASANOVA !!!
ya ALLAH :) mintak jauh lah aku
dengan golongan lelaki macam nie :(
aku rela SINGLE dari KENAL lelaki 
macam nie :(

so , bagi kaum hawa kat luar sana uhh ,
berhati - hati lah yer dalam memilih 
kekasih hati .
kadang - kadang mereka nampak 
jer baik , tapi hati ? 
amboi ! mengalahkan SETAN !
* marah ni marah * 

so , nieh ceq nak habaq mai 
CIRI - CIRI ' LELAKI KASANOVA ' :)

{ 1 }  Sentiasa KEMAS dan perwatakannya seperti berada, 
tapi sebenarnya POKET KOSONG.  
Kalau ada pun cuma untuk buat pelaburan
 memikat kamu di awal perkenalan 
kemudian duit kamu pulalah jadi MANGSA.

{ 2 } Baru kenal tidak sampai seminggu 
sudah BERANI mahu SENTUH - SENTUH
di bahagian yang sensitif.  
Sengaja mahu MENGGODA kamu untuk pergi lebih jauh.

{ 3 } Lelaki kasanova biasanya 
mempunyai PARAS RUPA yang agak TAMPAN 
sebab itulah perempua MUDAH CAIR dan jadi mangsa, 
 jangan mudah percaya pada WAJAH
tetapi percayalah pada HATI :)

{ 4 } Selepas sebulan berkawan, 
si dia berani minta WANG untuk di pinjam
tanpa sengan silu si dia memintanya daripada KAMU.
Hah… alasan yang diberikan untuk meminjam 
itu mmg KONKRIT dan silap-silap 
hari bulan kamu akan TERMAKAN
dengan KATA - KATA MANISNYA >.<

{ 5 } Mementingkan kekemasan diri dan pakaian
 yang dipilih juga bukan calang-calang jenama. 
Maklumlah nak memikat ramai mangsa. =.='

{ 6 } Di awal perkenalan, 
si dia menjadi insan yang paling MULUS. 
Apa sahaja yang kamu mahu 
semuanya akan DI PENUHI.
Namun harus di ingat semua itu hanya 
mampu bertahan TIDAK LEBIH sebulan.  
Sedikit demi sedikit si dia akan menunjukkan TARINGNYA

{ 7 } JARANG bercerita tentang keluarganya
 apatah lagi MAHU MEMBAWA kamu 
berjumpa ibu bapanya. 
Ini sememangnya perkara yang sering berlaku. 
tetapi harus di ingat juga ada kalanya 
mereka ada mengajak tetap AJAK AJAK AYAM sahaja. 
Mulut kata YA dalam hati TIDAK  ( :

sudah terang lagi bersuluh kan ? tentu ada
segelintir KAWAN LELAKI kamu yang
sedemikian kan ?
aku tak cakap yang dia tuh 
' LELAKI KASANOVA ' 
tapi just berHATI - HATI lahh yer ?
sekarang banyak orang !
banyak RAGAMNYA  ( :

so ? WATCH OUT !! 
adios . 
# minum petang sebentar >.<





Tengs sebab baca ! suka ? Like jer :)

3 comments:

eva said...

huhuh.. minta2 dijauhkan.. mmg pernah jumpa dulu2.. bahaya.. perasaan mudah dimain oleh lelaki mcm tu

wawa zara said...

sama lha kita , mintak d jauhkan lha lelaki kasanova . puiii :)

wawa zara said...

done follow u sweety :) hit me back . http://wawa-zara.blogspot.com